Thursday, June 2

cuti-cuti..kerja-kerja...

Uwaaaa...tinggal 3 hari lagi aku akan pg New Zealand.. Sanggup ke aku berpisah denga anak aku selama 10 hari..sepanjang 3 thn ni, aku tak pernah tinggalkan dia..agaknya ape akan terjadi ngan aku nanti ye selama berada di sana..?? harap2 aku boleh control...

Pasal barang2, semua dah complete..cuma nak masuk dalam beg je..barang2 makanan pun dah masuk dalam kotak...Cuma aku perlu listkan je lagi...erm...serabut jugak erkk..Kat ofis pun byk keje dah settle...tinggal sikit2 je nak betulkan...hope dapat settle sblm aku berangkat..jiaaayyyokk ibu...

Erm...esok ari jumaat..Mcm biasa..kat ofis ada 5s..maknanya sok mesti kemaskan tempatla...hehehe..tempak aku dah mcm kucing nak beranak je skrg...nasib 2 org bos aku takde kat sini..still out station lagi..kalo tak, mesti diorang dah bising.....erm oklah..anak dara aku dah ajak dido....bye.. bye..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...