Saturday, May 21

Ahad yg blerrr


Assalamualaikum semua...wah..dah lama aku tak masuk sini.. bz yang hamat sekarang ni...dari bln mac sampai mei..langsung tak citer ape2..heheh..sebenarnya bln 3 tuh aku sibuk ngan ulang kaji...almaklumla exam dah dekat...bln 4 dari 20-28hb aku dah start exam..huh..mmg meletihkan...cuti aku pun dah tinggal sikit..bila masuk ofis je, keje plak belambak-lambak dok menunggu...mcm lagu rossa plak..~~ ku menunggu..heheheh



So, bln nih lagi la...bln yg amat sibuk bagi aku..keje2 jgn cakap la..nasib baik exam pun dah settle utk sem ni...skrg ni tgh sibuk nak siapkan permohonan2 yang di minta oleh kementerian...akaun awam pun tak tally lagi...yang permohonan tuh lagi la...4 jabatan, satu pun aku tak key in lagi..bila sibuk nak meng 'key in' dalam sistem, ade je keje lain datang...kejap2 memorandum la, perjawatan la...n mcm2 lagi...itu belum masuk lagi kerja2 5S yang ofis aku sedang sibuk2 skrg ni...adoi..so, mcm mane keje hakiki aku nak siap..??? cer citer...


Sekarang ni aku ada masa lagi 14 hari je utk key in semua permohonan dari MOA..pastu 6 jun sampai 16 jun aku cuti...best..best...tapi sekarang dalam hati ni tak best lagi coz keje tak siap lagi..bila semua dah siap, huh..baru best nak jalan2 kan?? ni, kalo keje tak siap, pastu g jenjalan, asik teringat pasal keje kat ofis...best ke mcm tu?? uwaaaa....takmo la mcm tu..

Hari ni dalam kul 11 aku nak kena g play school anak dara aku sorang ni...nak kena sign buku report ...baru nak masuk 3 thn dah siap kene sign buku report..aku dulu darjah satu baru start semua ni....heheh..tapi bagusla kan...cikgu2 buat penilaian utk budak2 ni..at least kite leh la tahu progress diorang... Aku dah tgk buku report tu..heheh..rania kebanyakan dapat A... A utk Average...E plak ade 5 je..E utk Excellent...Next ibu akan pastikan nia akan dapat banyak E plak..hehehehe...Jiayokk ibu...


Lepas je balik dari play school rania, aku cadang nak g carefour..konon2nya nak masak fish n chips utk suami terchenta...tak tahulah menjadi ke tak rancangan aku ni..heheheh...hope jadilah...oklah...nanti kite sambung ye...nanti kalo rajin aku tepek la gambor fish n chips aku tu..tu pun kalo menjadi....hehehe..ok..bye..bye.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...